Verdeling voor 1214 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme hardlooptight voor dames Run 500 Warm rokerig zwart
5
Percentage gevuld: 81.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme hardlooptight voor dames Run 500 Warm rokerig zwart
4
Percentage gevuld: 12.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme hardlooptight voor dames Run 500 Warm rokerig zwart
3
Percentage gevuld: 4.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme hardlooptight voor dames Run 500 Warm rokerig zwart
2
Percentage gevuld: 1.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme hardlooptight voor dames Run 500 Warm rokerig zwart
1
Percentage gevuld: 0.8%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Fijne stof en met hardlopen fijn.

Ook warm genoeg. Heb gerend met -1.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Mi tienda favorita

Súper cómodos. Ropa de buena calidad y donde encuentras lo que buscas y más
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Yésica, SpanjeGeverifieerde koper6m geleden

Comodos

Perfectos para el gimnasio
  • 4/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Rekbaar
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design

Taille très petit

Taille très petit. Je fais toujours soit du S soit du XS (petite et fine) mais avec ce legging acheté en taille S je passe a peine mes cuisses... Hyper étonnant, je le retourne évidemment.
  • 4/5 Warmte
  • 3/5 Ademend vermogen
  • 1/5 Rekbaar
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Gwen, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Au top ! la taille haute et la...

Au top ! la taille haute et la facilité de mouvement sont les gros + pour moi ! Il est beau et vraiment agréable à porter. Et les poches sont bien pratiques
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    chaud et confortable

    taille bien, tiens bien en place, poche pratique pour le téléphone sur le coté
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    johanna, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    bonitas e bom material

    bonitas e bom material
      Carlos , PortugalGeverifieerde koper6m geleden

      Zimowe legginsy

      Kompoty cieplny fajnie utrzymany, rozmiarowo wypadają na mniejsze, przyjemne w użytkowaniu, super, że mają odblaskowe elementy
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 4/5 Rekbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Katarzyna, PolenGeverifieerde koper6m geleden

      Top pour mes sorties

      Parfait pour mes sorties hivernales en marche active tous les jours avec mon chien Top les poches plaquées sur le haut de chaque cuisse (et le petit carré supplémentaire à l'intérieur pour éviter le frottement avec les coutures/slip)
      • 4/5 Warmte
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 5/5 Rekbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Laurence, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden