jogging très agréable à porter...
jogging très agréable à porter. ni trop chaud ni pas assez, coupe et couleur au top. seul défaut se met a pelucher assez rapidement.
- Warmte
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
jogging très agréable à porter. ni trop chaud ni pas assez, coupe et couleur au top. seul défaut se met a pelucher assez rapidement.
Amazing
Confortable
très confortable et bien taillé
Le tissu est de mauvaise qualité, il commence à venir des trous
👍
Souple, très a l'aise et confortable
Top