Verdeling voor 4212 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme joggingbroek voor heren donkerblauw
5
Percentage gevuld: 79.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme joggingbroek voor heren donkerblauw
4
Percentage gevuld: 13.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme joggingbroek voor heren donkerblauw
3
Percentage gevuld: 3.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme joggingbroek voor heren donkerblauw
2
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme joggingbroek voor heren donkerblauw
1
Percentage gevuld: 2.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Pantalon jogging

Très confortable et chaud pour stretching
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Daniel, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

výborné

výborné
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Jogging

Jogging acheté pour moi car au rayon femme il n’y a pas ce modèle qui est assez confortable et chaud.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Laetitia, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

confortable..

pantalon confortable etchaud...
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Rekbaar
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
michel, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

Très bien

Bon pantalon agréable et chaud
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Thomas, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

      Hanno un materiale molto buono...

      Hanno un materiale molto buono.
      • 4/5 Warmte
      • 4/5 Rekbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Ovidiu , ItaliëGeverifieerde koper1m geleden

      Bardzo wygodne z suwakami w ki...

      Bardzo wygodne z suwakami w kieszeniach.
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Rekbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design

      Une catastrophe - bouloches en permanence

      L'ensemble fait le job pour un jogging, mais l'intérieur (sur mes 2 exemplaires et confirmé par un ami) bouloche en permanence, même après 5-6 lavages. Résultat quand on se change il y en a partout, c'est vraiment ennuyeux et apparemment un défaut de conception ou de matière
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Rekbaar
      • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Marc, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

      Antwoord van de verkoper

      Bonjour Marc,

      Je vous remercie d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire à propos de ce jogging. Je regrette de constater que malgré les contrôles et tests rigoureux que nous réalisons en conception, ce produit ne vous apporte pas pleine satisfaction.

      En tant que…