Comodi per camminare
I pantaloni sono comodi e caldi, unica pecca è l'elastico sulle caviglie che personalmente trovo scomodo
- Warmte
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
I pantaloni sono comodi e caldi, unica pecca è l'elastico sulle caviglie che personalmente trovo scomodo
Tissu de faible qualité. La couleur délavé et les fibres bouloches.
Très bon produit
il se peluche
Buenas calidad precio
Les élastiques ne sont pas de bonne qualité en particulier en bas, il y a trop de peluches qui se détachent du jogging, c'est vraiment pas top. Dommage car le design est sympa
一直穿迪卡侬的裤子,又厚实又柔软,价格也不贵,忠实的客户
Confortable. Ne déteint pas au lavage.