Verdeling voor 4216 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme joggingbroek voor heren donkerblauw
5
Percentage gevuld: 79.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme joggingbroek voor heren donkerblauw
4
Percentage gevuld: 13.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme joggingbroek voor heren donkerblauw
3
Percentage gevuld: 3.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme joggingbroek voor heren donkerblauw
2
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme joggingbroek voor heren donkerblauw
1
Percentage gevuld: 2.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Comodi per camminare

I pantaloni sono comodi e caldi, unica pecca è l'elastico sulle caviglie che personalmente trovo scomodo
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Federico, ItaliëGeverifieerde koper2m geleden

Le molleton part dès le 1er lavage.

Tissu de faible qualité. La couleur délavé et les fibres bouloches.
  • 4/5 Warmte
  • 2/5 Rekbaar
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 2/5 Look / Design
Christine, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

Très bon produit

Très bon produit
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Simon, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

    il se peluche

    il se peluche
      Allain , FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

      Buenas calidad precio

      Buenas calidad precio
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Rekbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Alejandro, SpanjeGeverifieerde koper2m geleden

      Trop de peluches

      Les élastiques ne sont pas de bonne qualité en particulier en bas, il y a trop de peluches qui se détachent du jogging, c'est vraiment pas top. Dommage car le design est sympa
      • 4/5 Warmte
      • 1/5 Rekbaar
      • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design
      MUSTAPHA, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

        一直穿迪卡侬的裤子,又厚实又柔软,价格也不贵,忠实的客户

        一直穿迪卡侬的裤子,又厚实又柔软,价格也不贵,忠实的客户

          Confortable. Ne déteint pas au...

          Confortable. Ne déteint pas au lavage.
          • 5/5 Warmte
          • 3/5 Rekbaar
          • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          Danielle, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden