Bien chaud et doux à l'intérie...
Bien chaud et doux à l'intérieur!
- Rekbaar
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bien chaud et doux à l'intérieur!
Era para un regalo y ha gustado mucho sobretodo por el color
Ce modèle est tout aussi agréable que le modèle Bor
deaux, moins épais.
Je recommande.
Buena relación calidad precio
Sweat hyper confortable et chaleureux. Utilisé pour des activités outdoor (peu instances) quotidiennes, il est parfait !
The product is good quality and very affordable. I would also like to suggest creating a dedicated section or corner for plus-size customers in the future
Ottimo ratio spesa/materiali/manifattura
Good
Es cómoda y practicable.
Ideal para comenzar y terminar el entrenamiento