Sweat
Très confortable , même produit qu'une autre couleur mais taille petit et c est le même produit je comprends pas
- Rekbaar
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très confortable , même produit qu'une autre couleur mais taille petit et c est le même produit je comprends pas
Agréable et chaud
Qualidade excelente, quente e muito confortável.
Epais et taille correctement
Efficace. Bien coupé. Chaud et agréable.
Joli ensemble avec le bas acheté en même temps
Ne bouge pas au lavage
Très bel ensemble !
Tient chaud
Muy comoda y calentita
Bem confortável e quente para o inverno
Calentita, ligera y cómoda
Muito bom