Bien taille petite je prends ...
Bien taille petite je prends du M ou L mais la du prendre du XL
- Rekbaar
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bien taille petite je prends du M ou L mais la du prendre du XL
se la he comprado a mi marido que es muy alto y le va perfecta y le abriga mucho, perfecta como basica de tener
Très bon rapport qualité prix
Muy bonita, cómoda y abriga bastante.
Non male
Agradable y calentita
Material bun
Très beau pulls
Bluza zgodna z rozmiarem mięciutka i fajnie dopasowana
La partie molleton se détériore de manière hallucinante.
Ne pas laver avec du linge autre.