très bien
taille correctement : ma fils a la taille très fine, beaucoup de vêtement sont trop grand pour lui, celui là est nickel.
a l'air bien chaud pour l'hiver
- Warmte
- Rekbaar
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
taille correctement : ma fils a la taille très fine, beaucoup de vêtement sont trop grand pour lui, celui là est nickel.
a l'air bien chaud pour l'hiver
ottima per i bimbi
Este chándal es divino ,tiene una suavidad tanto por fuera como por dentro estupenda . Es calentito y cómodo. Lo compré online y en tienda física no lo había
Good product for winters
This is a good product and meet my expectations
muito quentinhas
Pantalon doux et chaud, couleur neutre, agréable à porter
Confortable
O meu neto usa para escola