Bon produit
Ma fille de 11 ans l’aime beaucoup
- Warmte
- Rekbaar
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ma fille de 11 ans l’aime beaucoup
Basico. Càlido y comodo
Colore che va con tutto,tengono caldo e non si sono rovinati col tempo,anche se usati da ragazzi.
Buon tessuto e decisamente soffice.Promossi
Végre találtunk egy tökéletes melegítő nadrágot gyermekemnek. Derekában megfelelő a gumi szorossága végre. Hossz éppen jó 140cm gyerekre.
très bonne qualité
très confortable
Good quality material
J'adore,j'en achète tout les ans pour mon petit-fils, il kiffe!
Muy comodo
me parecen buenos según el precio