Goed
Goed
- Warmte
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Goed
Voor mijn zweet voeten, neemt niet genoeg zweet op, gevolg kloven.
Maat iets te klein, de grotere maat, iets te groot. Graag een maat ertussen. Graag volledige grijze, zwarte of bruinachtige, zonder contrasterend boordje. Bij zeer koud weer draag ik deze dagelijks in m'n laarzen.
Ik heb nu de grijze iets te klein, en de blauwe zijn dan iets
Warm en comfortabel, meer moet dat niet zijn!
hacen su función muy bien
me gusta mucho y van muy bien
Conforme
Vhodne aj do korculi
Chaudes,respirantes
Muy buenos
Ottime in giornate fredde, abbastanza alte, con lo scarpone poi stabilizza ancora meglio il piede.