scaldano poco, usato con scarp...
scaldano poco, usato con scarpe da ginnastica, fanno puzzare i piedi già dopo 3 ore di utilizzo
- Warmte
- Stabiliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
scaldano poco, usato con scarpe da ginnastica, fanno puzzare i piedi già dopo 3 ore di utilizzo
ottimo prodotto
ottimo rapporto qulita' prezzo
eşim için aldık. ayağı üşüyordu. artık üşümüyor.
Satisfait du produit
Çorabın ısı yalıtımı müthiş, fiyat olarak da çok uygun. Benzer çoraplara kıyasla aşırı sıcak tutmuyor ama üşütmüyor da. Mağazada başka renkler de olsa tercih ederdim. Bu renk biraz cansız.
To αγόρασα για ταξίδι στην Πολωνια με θερμοκρασίες -10 και χιόνια .
Αρκετά ευχαριστημένη.
Wszystko dobrze
Boa relação qualidade/preço
Tavsiye ederim
Bought for wearing with my work boots