caldi e comodi anche da indoss...
caldi e comodi anche da indossare
- Warmte
- Waterdichtheid
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
caldi e comodi anche da indossare
deneyerek almak ve yürütüp deneyebilmek bir bebek için çok önemliydi.Uzun araştırmalar sonucu ,aldık.Hafif,şık bir bot
Ma fille a pu aller dans la neige sans avoir froid aux pieds.
Świetne buciki
0 Fok körül, már fázik benne a gyerek làba
Jsou fajn, ale takové těžkopádné
Ma fille est très contente de pouvoir enfiler toute seule ses bottes chaudes et étanches : elle ne les quitte plus !
Misura corretta e calore adeguato a giocare sulla neve per una giornata. Sono impermeabili, facili da calzare e carini anche esteticamente.
Tres confortable les pieds de ma petite fille sont bien au chaud
güzel giyimı kolay yumusacık sıcak tutan oğlum cok sevdi kışın rahat geçicek