Ayakkabının plastik olan kısmı...
Ayakkabının plastik olan kısmı fazla ince geldi bana. Ama herhalde sadece karlı zeminler için tasarlandığından, ince olması sorun teşkil etmez. Umarım sıcak tutuyordur, 2 yaşındaki kızıma aldım, konuşamıyor da :)
- Warmte
- Waterdichtheid
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
