Wszystko w porządku
Wszystko w porządku
- Warmte
- Waterdichtheid
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Wszystko w porządku
Bu ayakkabının mor olanını kızıma aldım farklı markalardan aldığım botlar genellikle 3 veya 5ay kullandı ama bunu 2 seneden fazladır her kış kullandı.
Rzep rozpina się przy chodzeniu
Çok güzel bir bot küçük gelene kadar kızım severek kullandı yagmurda karda çamurda özgürce zıpladı
Fajne, wodoodporne buty dla dzieci, jedyny minus jest taki, że są szerokie i maluchy nie stawiają w nich tak pewnie kroków.
Perfetti
Gayet güzel. Sıcak tutuyor. Su geçirmezliği çok üst seviyede değil zaten onu vadetmiyor.
Çocuğum çok severek kullanıyor. Giyinmesi de oldukça pratik.
notre petit bout chou a beaucoup aimé