Verdeling voor 903 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme snowboots voor kinderen van 1-3 jaar 500 blauw
5
Percentage gevuld: 78.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme snowboots voor kinderen van 1-3 jaar 500 blauw
4
Percentage gevuld: 12.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme snowboots voor kinderen van 1-3 jaar 500 blauw
3
Percentage gevuld: 5.4%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme snowboots voor kinderen van 1-3 jaar 500 blauw
2
Percentage gevuld: 1.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme snowboots voor kinderen van 1-3 jaar 500 blauw
1
Percentage gevuld: 2.2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Güzel ürün.

Kızım için aldım, çok beğendik.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Baybars, TurkijeGeverifieerde koper1j geleden

My girls have been wearing tho...

My girls have been wearing those boots since October (as we had snow early this year). We live in the Yukon, Canada, so it's cold in here and the girls feet are always warm. They also have been putting on the boots by themselves since day one (they were 17 months old). Highly recommend. Low price and high value.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Baba csizma

Alapvetően szeretjük ezt a csizmát, belefér a vastag zokni, melegen tartja a lábat. Havas vagy hideg időben szuper, nem ázik át és nem csúszik. Viszont kisfiam lába, vádlija vastag, így épphogy összeér a tépőzár, illetve a tépőzár maga is fél év alatt kezd némileg szétjönni. Ár érték arányban jó.
  • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Waterdichtheid
Krisztina, HongarijeGeverifieerde koper1j geleden

lovely for my children

I bought this for my 3-year-old daughter. She loves the color and seems to find it easy to put on by herself.
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Shii, Verenigd KoninkrijkGeverifieerde koper1j geleden

Antwoord van de verkoper

Hello Shii,


Thank you so much for your kind words and the 5-star review! We truly appreciate your feedback and are thrilled to hear that you had a great experience. Your satisfaction means the world to us, and we hope you continue to choose Decathlon for all your sporting…

very nice for my 1yr old daughter

I bought this for my daughter. She is a beginner at walking, but she seems comfortable wearing it and walking. When she takes her shoes off, her feet are warm, which we really appreciate.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Shii, Verenigd KoninkrijkGeverifieerde koper1j geleden

Antwoord van de verkoper

Hello Shii,


Thank you so much for the amazing 5-star review! We're thrilled to hear that you're happy with your purchase and that our products are meeting your needs. Your feedback means the world to us! We can’t wait to welcome you back for more great gear in the future. If…

Bot

Oğlum 1.5 yaşında iken almıştık şuan 2.5 yaşında hala kullanıyoruz. Giyip çıkartması çok kolay. Kesinlikle su geçirmiyor.
    Kübra, TurkijeGeverifieerde koper1j geleden

    Parfait

    Super, très pratique à enfiler pour les enfants! Je recommande
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Aliénor, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Pas adapté aux premiers pas

    Seules boots de neige dispos en magasins de sport qu'il soit possible d’enfiler à mon 16 mois. Mais il ne les a pas supportees : la semelle est hyper rigide, il marche depuis 2mois donc il n’y arrive pas avec ces boots, gamelle sur gamelle, on les lui a enlevées au bout d’une demi heure. Clairement pas adapté aux bébés qui apprennent à marcher, mai
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 4/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour,


    Je vous remercie pour l'intérêt que vous portez à nos produits et pour votre retour sur la botte de neige bébé :