Verdeling voor 435 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme softshell-wandelbroek voor kinderen MH500 7-15 jaar zwart
5
Percentage gevuld: 88.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme softshell-wandelbroek voor kinderen MH500 7-15 jaar zwart
4
Percentage gevuld: 9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme softshell-wandelbroek voor kinderen MH500 7-15 jaar zwart
3
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme softshell-wandelbroek voor kinderen MH500 7-15 jaar zwart
2
Percentage gevuld: 0.9%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme softshell-wandelbroek voor kinderen MH500 7-15 jaar zwart
1
Percentage gevuld: 0%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

warm, wasserabweisend und sehr bequem

Alle unsere Kinder bekommen nur noch diese Softshell-Wanderhose.
Sobald es länger nach draussen geht, bei kalter und unsicherer Wetterlage ist das die perfekte Hose. Wir haben Sie unterdessen in allen gGössen gekauft.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterafstotend
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Monika, ZwitserlandGeverifieerde koper4m geleden

sunt elastici si confortabili

sunt elastici si confortabili
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
cream, RoemeniëGeverifieerde koper4m geleden

      Bien

      Bien
      • 4/5 Warmte
      • 4/5 Waterafstotend
      • 4/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design
      PATRICK, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

        Super confortable

        Super confortable
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Waterafstotend
        • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 3/5 Look / Design
        MARIE DOMINIQUE, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

        Polecam

        Używamy jako spodni narciarskich, bo syn nie znosi zakładac kombinezonu. Miłe zaskoczenie. Dają radę. Do tarzania się po sniegu nie polecam, ale na narty wystarczająca wodoszczelnosć.
        • 5/5 Warmte
        • 4/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
        • 4/5 Waterafstotend
        • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design
        Krajewska, PolenGeverifieerde koper4m geleden

        从二年级穿小号开始。这裤子很好。

        从二年级穿小号开始。这裤子很好。

          , soğuğa karşı gayet başarılı.

          , soğuğa karşı gayet başarılı.
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 4/5 Look / Design
          • 5/5 Waterafstotend