Humidité reste, pas agréable…
Humidité reste, pas agréable à porter vêtement humide. Autrement le pantalon est bien et assez chaud
- Beperkt het binnendringen van sneeuw
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Waterafstotend
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Humidité reste, pas agréable à porter vêtement humide. Autrement le pantalon est bien et assez chaud
Mein Kind würde sie am liebsten den ganzen Tag tragen .
Buon prodotto
Pour le prix, rien a dire
Acquistato a Dicembre e sfruttato sia per passeggiate a temperature intorno ai -5,-10 che per sciare ma sempre con intimo termico. Ottima tenuta dalla neve e idrorepellenza. Confortevole nell’uso. Eccellente il rapporto qualità prezzo
Este un produs bun
Très confortable, bonne chaleur
Velmi pěkné kalhoty. Využíváme na turistiku, lední bruslení apod.
Con questi pantaloni mi sono buttata sulla neve e rotolata e non ho sentito freddo e non è passato niente. Perfetto
Výborně sedi