Verdeling voor 192 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor dames Regatta Razia blauw
5
Percentage gevuld: 82.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor dames Regatta Razia blauw
4
Percentage gevuld: 14.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor dames Regatta Razia blauw
3
Percentage gevuld: 3.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor dames Regatta Razia blauw
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor dames Regatta Razia blauw
1
Percentage gevuld: 0%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Très chaude

Veste très chaude
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Coco , FrankrijkGeverifieerde koper3m geleden

Superbe

Magnifique veste polaire et vraiment très chaude.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Sylvie, FrankrijkGeverifieerde koper3m geleden

Super chaude

Super
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
emilie Damien, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

*

*
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Maria, PortugalGeverifieerde koper4m geleden

Attention taille petit

Veste superbe pratique les poches intérieure confortable chaude mais taille très petit ma fille qui fait du S j'ai du lui prendre M alors que c'est un petit gabarit 162cm pour 42 kg .
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
SOPHIE, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Mięciutki

Ciepły, miły, z dobrych materiałów, estetycznie wykonany. Doskonały na chłodne dni.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Très bien

Jolie, chaude et confortable. Pour les températures un peu plus froide (- 5 à - 15) on peut la porter sous une autre polaire ou une autre veste. Impeccable.
Attention toutefois, les tailles sont plus petites que les tailles des polaires Decathlon. J'ai dû échanger et prendre une taille au dessus.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Catherine, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

Veste polaire

Très beau look et très chaude
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
MIREILLE, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

Caldissimo e comodo

Caldissimo e comodo
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
emanuela, ItaliëGeverifieerde koper5m geleden

Veste aux belles finitions et très chaude

Sensation de chaleur et de moelleux instantanée ! Fermeture éclair métallique; finitions de qualité. Beau produit avec différents coloris disponibles et coupe cintrée.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Emmanuelle, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden