Verdeling voor 2649 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
5
Percentage gevuld: 86.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
4
Percentage gevuld: 10.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
3
Percentage gevuld: 2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
2
Percentage gevuld: 0.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
1
Percentage gevuld: 1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

    Polaire

    Très chaud et très joli
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Franck, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    super veste

    elle est top
    • 5/5 Warmte
    • 4/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Jean philippe, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Perfetto per un tutti giorni c...

    Perfetto per un tutti giorni con le temperature attuali abbinato ad un piumino normale da mercato e’ l’abbigliamento perfetto per casa/lavoro , caldo e pratico non sudi ma non soffri il freddo
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Bonne polaire

    Très confortable, bonne coupe
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

      confortable et chaud

      confortable et chaud
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 5/5 Rekbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      miya, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

      Super

      Super
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 5/5 Rekbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      karima, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

      Déçu

      J’ai acheté cette veste à 3 reprises étant très satisfaite j’en ai acheté une 4eme sauf que la dernière reçue n’avait pas le logo queshua sur la poitrine est ce normal ?
      • 1/5 Look / Design
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Rekbaar
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 5/5 Warmte
      BARBARA, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

      Antwoord van de verkoper

      Bonjour Barbara,

      Merci pour votre retour sur notre polaire NH500.
      Suite au rebranding global de Décathlon, nous avons dû modifier les logos présents sur nos produits.

      Désormais, les produits Décathlon arborent le nouveau logo (généralement situé sur la manche pour ce type de…

      Veste bien chaude

      Je suis ravie de mon achat, la polaire est jolie et tiens bien chaud.
      Je recommande cet achat 👍
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 5/5 Rekbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      ALEX, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden