Verdeling voor 2649 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
5
Percentage gevuld: 86.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
4
Percentage gevuld: 10.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
3
Percentage gevuld: 2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
2
Percentage gevuld: 0.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
1
Percentage gevuld: 1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Veste quechua

Incr la veste
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

非常保暖,做工精细。

非常保暖,做工精细。

    Polaire très chaude que j'utilise même chez moi sans chauffage

    Si vous recherchez une polaire à tout faire pour un prix très correct avec une coupe très bien ajustée et un capuche n'hésitez pas : de plus un prix au plus juste !
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Patrick, FrankrijkGeverifieerde koper7m geleden

    Cette veste et vraiment bien p...

    Cette veste et vraiment bien pour l’hiver je recommande
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Hamidi, FrankrijkGeverifieerde koper7m geleden

    très bonne polaire

    La polaire est souple et chaude, la capuche est confortable
    Il manque juste une poche haute comme sur le modèle antérieur
    • 5/5 Warmte
    • 4/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Rekbaar
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Guillaume, FrankrijkGeverifieerde koper7m geleden

    très chaude et confortable, manque juste une poche intérieure, et la doublure de capuche devrait être cousue à la capuche

    Polaire bien chaude, très agréable à porter.
    j'avais essayé les modèles plus chers en magasin, et ils m'avaient moins plu, pas moyen de faire tenir la capuche correctement sur la tête. Ici la capuche est bien taillée, elle suit bien les mouvements de la tête sans cacher un oeil. En revanche elle a un défaut pour moi qui ai les cheveux très
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 4/5 Look / Design
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    MATHIEU, FrankrijkGeverifieerde koper7m geleden

    Zima daje radę

    Zima daje radę
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Parada

    Nosím ju rad, pekná, pohodlná.
    • 5/5 Warmte
    • 4/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Jozef, SlowakijeGeverifieerde koper7m geleden