Komfort w użytkowaniu b.dobry,...
Komfort w użytkowaniu b.dobry, sprawdziły się na wędrówki górskie w śniegu i w mrozie.uzywane dopiero x 1
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Warmte
- Comfort
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Komfort w użytkowaniu b.dobry, sprawdziły się na wędrówki górskie w śniegu i w mrozie.uzywane dopiero x 1
Demomento no hay que comentar estoy satisfecha
Super fijne sokken, gekocht om te wandelen in de winter. In de sneeuw met mesh schoenen (niet waterdicht) waren mijn voeten nog steeds warm. Ik vond ze zo fijn dat ik nog twee paar heb gekocht om gewoon in huis te dragen. Ik kan niks zeggen over hoe lang ze mee gaan, want ik heb ze nog maar een maand, maar ze voelen erg stevig aan.
Caldi e comodi
Nagyon kényelmes viselet
Sıcak tutuyor sağı solu belli. Çok hoşuma gitti.
Rengi hiç gitmedi çok kaliteli bir ürün
好穿 保暖 好走 保護足部長途行走
很便宜