başarılı
Ayak numaram 37 olduğu için tercih ettim ve ayağımı tam sardı. Gore-tex ince bir spor ayakkabım vardı, soğuk günlerde outdoor sporlar için de kullanmak istiyordum. Kesinlikle bu termal çoraplar ile soğuğu hissetmiyorum. Renkleri de göründüğü gibi. Ayak numaranıza uygunsa çocuk çorabı diye vazgeçmeyin derim.
- Warmte
- Vochtregulatie
- Irritatiewerend
- Prijs-kwaliteitverhouding

