Heerlijke broek
De maat was precies goed, ook goede pasvorm. Heerlijk warm.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
De maat was precies goed, ook goede pasvorm. Heerlijk warm.
Goede wandelbroek
Zit comfortabel
Warm en waterafstond
Gebruikt bij lichte vriestemperaturen
Deze broek is zalig. Lekker warm. Geen thermische broek eronder nodig door het fleece binnenstofje. Het is men 2de broek er al van.
Valt vrij klein
comfortabel en lekker warm, ideaal tegen de regen
Tijdens het afgelopen winterweer dagelijks gedragen bij het wandelen. Heel aangenaam en warm, maar bij felle noorderwind nog net iets te doorlaatbaar. In de regen echter dan weer droge benen, dus voor die prijs echt top!
Geweldig. Zacht, warm en droog. Top voor te wandelen bij koude temperauten. Meestal krijg ik het snel koud maar deze broek is echt goed. Ben er zo tevreden mee dat ik er nog één koop.
Ze tailleren smal en ik moest daardoor een grotere maat nemen maar de benen en billen waren te wijd...dus naaister aan te pas moeten komen 38 naar 42 ??? ik heb confectiemaat 38 van broek;wat jammer
Voldoet aan mijn verwachtingen.
Gekocht om te wandelen en hondensport, maat is perfect. Goed warm en comfortabel model. Ben heel tevreden. Maar of ze warm genoeg is onder de 0° dat zal de winter moeten uitmaken.