Perfect
niets op aan te merken, ik koop nu dezelfde broek nog een keer om te kunnen afwisselen
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gemakkelijk in gebruik
- Waterafstotend
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
niets op aan te merken, ik koop nu dezelfde broek nog een keer om te kunnen afwisselen
past perfect z'n aangenaam dragen
Aangenaam dragen. Laat goede beweeglijkheid toe. Geen kou gehad. Heb er nog niet mee in de regen gewandeld, dus parelend vermogen nog niet echt getest. Slijkspatten gemakkelijk te verwijderen.
Geen
Het enige dat ik op deze broek heb aan te merken is dat je het stof, hondenhaar en pluisjes er moeilijk kan afvegen met de blote hand. Voor de rest zeer tevreden over mijn aankoop.
Maathulp heeft de juiste maat voorgesteld. Broek zit heel fijn en is gelukkig niet te lang voor me. Voelt lekker warm. Nog niet buiten getest.
Beste Fiona,
Bedankt voor het schrijven van je review.
Dat is heel fijn om te lezen.
Alvast veel plezier ermee toegewenst & hopelijk tot binnenkort in onze winkel.
Sportieve Groet
Decathlon Maasmechelen
Stefania
zit lekker ook net warm genoeg
Super
Gemakkelijke broek
Ok
Beste Myriam
Bedankt voor het schrijven van je review.
Hopelijk tot binnenkort in onze winkel.
Sportieve groet.
SABRINA Onthaalhostesse
Decathlon…