Verdeling voor 3378 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme waterafstotende wandelbroek voor dames NH100 zwart
5
Percentage gevuld: 83.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme waterafstotende wandelbroek voor dames NH100 zwart
4
Percentage gevuld: 12.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme waterafstotende wandelbroek voor dames NH100 zwart
3
Percentage gevuld: 2.8%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme waterafstotende wandelbroek voor dames NH100 zwart
2
Percentage gevuld: 0.5%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme waterafstotende wandelbroek voor dames NH100 zwart
1
Percentage gevuld: 0.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Perfect

niets op aan te merken, ik koop nu dezelfde broek nog een keer om te kunnen afwisselen
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Waterafstotend

super comfortabele en zachte broek

past perfect z'n aangenaam dragen
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Waterafstotend
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
Natascha, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

Goede wandelbroek in koudere dagen.

Aangenaam dragen. Laat goede beweeglijkheid toe. Geen kou gehad. Heb er nog niet mee in de regen gewandeld, dus parelend vermogen nog niet echt getest. Slijkspatten gemakkelijk te verwijderen.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Godelieve, BelgiëGeverifieerde koper2j geleden

Goede broek voor goede prijs

Geen
  • 3/5 Warmte
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Waterafstotend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Warme Wandelbroek

Het enige dat ik op deze broek heb aan te merken is dat je het stof, hondenhaar en pluisjes er moeilijk kan afvegen met de blote hand. Voor de rest zeer tevreden over mijn aankoop.
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Warmte
Brigitte, BelgiëGeverifieerde koper2j geleden

Prima broek

Maathulp heeft de juiste maat voorgesteld. Broek zit heel fijn en is gelukkig niet te lang voor me. Voelt lekker warm. Nog niet buiten getest.
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Warmte

Antwoord van de verkoper

Beste Fiona,


Bedankt voor het schrijven van je review.


Dat is heel fijn om te lezen.

Alvast veel plezier ermee toegewenst & hopelijk tot binnenkort in onze winkel.


Sportieve Groet

Decathlon Maasmechelen


Stefania

winter broek

zit lekker ook net warm genoeg
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Warmte
Constant, BelgiëGeverifieerde koper2j geleden

Top

Super
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Warmte

Mooi

Gemakkelijke broek
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Warmte

Ok

Ok
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Waterafstotend
  • 4/5 Look / Design
Myriam, BelgiëGeverifieerde koper2j geleden

Antwoord van de verkoper

Beste Myriam


Bedankt voor het schrijven van je review.

Hopelijk tot binnenkort in onze winkel.




Sportieve groet.


SABRINA Onthaalhostesse 

Decathlon…