kaliteli
çok güzel bir urun gerek şu gecirmezligi gerek kalitesi gerek sıcak tutması mükemmel bir urun gönül rahatlığıyla alinabilir
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
çok güzel bir urun gerek şu gecirmezligi gerek kalitesi gerek sıcak tutması mükemmel bir urun gönül rahatlığıyla alinabilir
je les utilise pour nos randonnées, mes sorties hiver en vélo. avec le retour de quelques mois je les adore, et ma fille aussi qui me les pique de temps à autre!! je lui achèterai sa paire l' année prochaine. l hiver est fini son pieds va encore grandir
Dobry produkt
Aldığım gün denedik suyun içine koyup ve şu geçirdi ama çok kaliteli bir ürün yerde bir hata olduğunu düşünüyorum
Spokojenost
Su geçirmiyor , ayağı sıcacık tutuyor.
Hem rahat Hem güzel görünüyor gerçekten çok güzel bir bot asla su Geçirmiyor ve çok sıcak tutuyor iyi ki almışım
颜值高,保暖效果好
très bons après-ski, mais je regrette la forte augmentation du prix, ce qui rend la rapport qualité/prix moins bon...