Mooie stevige stoere laarzen maar helaas niet warm
Wat ontzettend jammer! Hele leuke makkelijk aantrekbare laarzen, maar voor mij waren ze echt niet warm genoeg met fietsen. Ik fiets(e-bike) een paar keer in de week 2 keer per dag een uur naar m'n werk en weer terug. Ik hoopte dat dit de oplossing zou zijn tegen ijskoude tenen maar jammer genoeg is dit niet het geval. Ik denk dat de wind er toch
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
