Taille petit ! …
Taille petit ! je fais habituellement une taille 46 et le 50 est juste
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Waterdichtheid
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Taille petit ! je fais habituellement une taille 46 et le 50 est juste
très bon produit
0° körüli hőmérsékleten is meleg, kényelmes viselet. Nagyvad hajtáson használtam, nehéz terepen, aláöltözettel. Melegem volt benne, másnap aláöltözet nélkül tökéletes volt. Csak ajánlani tudom, ha még elérhető, szép a kinézete is!
0° körüli hőmérsékleten is meleg, kényelmes viselet. Nagyvad hajtáson használtam, nehéz terepen aláöltözettel. Úgy melegem volt benne, másnap aláöltözet nélkül tökéletes volt. Csak ajánlani tudom mindenkinek, ha még elérhető, szép a kinézete is!
Super produit déjà acheté il y a quelques années Qualité irréprochable et chaud , très chaud
Pantalon au top
Fue un regalo para mí pareja q es cazador de sorda y está encantado. Sobretodo pq además de mantenerle caliente su refuerzo en la parte baja del pantalón hace q los pinchos de la maleza no se le claven y viene sin cortas en las piernas. Muy recomendable si no queréis dejaros mucho dinero en un buen pantalón de caza
Nu sunt potriviti pentru activitati care presupun miscare deoarece materialul nu respira. Inca de la inceput am simtit ca imi era rece la picoare din cauza transpiratiei acumulate pe interior care nu reusea sa treaca catre exterior. Ar fi fost mult mai bine daca ar fi avut aerisiri. Probabil sunt potriviti pentru activitati care nu presupun prea
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru opinia exprimată referitoare la produsul achiziționat, aceasta fiind importantă pentru noi în vederea încercării de a ameliora în mod constant calitatea și fiabilitatea articolelor noastre.
Ne cerem scuze pentru inconvenientele…
Parfait
jó ár, kiváló minőségű