Świetne!
Super buty na wędrowanie po lesie, a nawet plaży w zimne dni. Dobrze trzymają stopę.
- Bestand tegen wild
- Waterdichtheid
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super buty na wędrowanie po lesie, a nawet plaży w zimne dni. Dobrze trzymają stopę.
Ayakkabı gerçekten güzel dayanıklı görünüyor ve içi parmak uçlarına kadar tüylü. Fakat Erzurum da kullanıyorum ve karda buzda kayma eğilimi biraz fazla . kar ve kış botu olarak geçmiyor o amacla alacak arkadaslara cok fazla önermek dogru olmaz. doğa gezilerinde ıslak patikalarda kullanımı güzel olur diye tahmin ediyorum .
Ürün çok sıcak tutuyor, su alma problemi de yok ancak ben İnternetten aldım Fakat kesinlikle deneyerek almanızı tavsiye ederim ayağıma oturması en az 3-4 günü buldu özellikle kenarlardan ve üst boğaz kısmından sıkıyor ve bileklere ciddi baskı yapıyor bilek kısımları çok sert daha yumuşak kalın bir kumaş konulabilirdi.
sıcak tutuyor çok rahat
in decursul anilor trecuti am cumparat mai multe tipuri de bocanci de la decatlon, doar prima pereche a fost ok, in rest toate au anumite locuri unde jeneaza in interior, la cusaturile limbii, imbinari ,etc. Deci finisajul in interior lasa mult de dorit
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru opinia exprimată referitoare la produsul achiziționat, aceasta fiind importantă pentru noi în vederea încercării de a ameliora în mod constant calitatea și fiabilitatea articolelor noastre.
Ne cerem scuze…
çok kaliteli ürün
-4 derecede 40cm karda ne bir damla su aldı ne de soğuk! Bence mükemmel bir ürün. Sadece ayak bileğinden yukarıda kaldığı için bilek üstünü biraz acıtıyor , artılarına bakınca onu da bağcıkları biraz gevşeterek gölgede bırakabiliyorsunuz🙂
Nem is ertem miert a normalis utcai bakancsoknal keresgeltem eddig. Teljesen veletlenul probaltam fel. Azota le se vennem 😁 sima zoknival is eleg meleg, de ha veszel melle direkt hozza valo zoknit akkor kegyetlen meggyullad a labad😁 mar fogasra is erzodik a minoseg rajta. Masszivan tart, nagyon kenyelmes es egyebkent jol is nez ki.
Imperméabilité 000, à la première sortie en marchant dans de l'herbe mouillée j'ai les pieds (surtout le droit) complètement trempés (au niveau de la semelle et des côtés et pas du tout par le haut de la chaussure).
Bonjour Monsieur
Merci pour votre avis sur les chaussures Crosshunt 140 Chaudes Solognac. Si vous avez eu les 2 pieds mouillés, il est fort possible que ce ne soit pas un problème de chaussures.
Il se peut que sans guêtres ou pantalon imperméable, l'eau imbibe le bas de…
Je recommande