Обувките са много качествени и...
Обувките са много качествени и удобни
- Look / Design
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Grip
- Waterdichtheid
- Warmte
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Обувките са много качествени и удобни
Buty ładnie się prezentują w niebieskim kolorze. Są wygodne. Nie przemakają w codziennym użytkowaniu, przy czym przed rozpoczęciem użytkowania dodatkowo zaimpregnowaliśmy buty dostępnym w Decathlonie preparatem do impregnacji tkanin i zamszu WAX
Parádní nepromokave
sağ ayak iç taraf üst tabanında bir çıkıntı var değişim için geri yolladım kutunun içine hatasını açıklayan bir not ile beraber ürün değişim yapılıp güya yenisi gönderildi bir baktım ki aynı ürün tekrar elime ulaştı uğraşması ayrı vakit kaybı ayrı eziyet oyun oynuyoruz ben onlara onlar bana aynı ürünü kargo yapıyor
Chaussures solides et chaudes utilisées tous les jours par mon petit fils
bardzo fajne buty na zimę dla dziewczynki. Fason nad kostkę powoduje, że noga nie jest narażona na zimno. Fajny kolor, w środku ciepłe futerko.
Su geçirmez özelliği ile güzel bir ürün. Cok rahat
👍
Caldurosi și practici.
kızıma aldık piyasada muadillerine göre fiyatı gayet uygun ve sağlam.