Un peu grand mais bien dans l’...
Un peu grand mais bien dans l’ensemble
- Het vasthouden van ontlasting
- Chloorbestendig
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Un peu grand mais bien dans l’ensemble
Rien à redir3
Ma fille adore le porter
En plein apprentissage de la propreté c'est parfait
Buenas calidad
Talla un poco pequeño.Muy bonita y se seca rapidamente.
Estrecho y no es del todo impermeable
Opción muy cómoda para no tener que usar pañales de agua
Il est très bien
Top
havuzda kullandık. beklentimizi karşıladı