muy buena, es cómoda y ligera,...
muy buena, es cómoda y ligera, además abriga sin sensación de agobio
- Waterdichtheid
- Zakken
- Winddicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
muy buena, es cómoda y ligera, además abriga sin sensación de agobio
非常好,骑电动车穿的,很方便,真的能抗风,特意换大了一码
bello e funzionale
Great quality and comfortable
Protege bastante del viento. No es 100% impermeable (al menos es lo que yo pude percibir). La usé en senderismo y fue muy cómoda.
Veste très belle et pratique. Dommage qu'elle ne soit pas plus doublée car elle est un peu légère pour le bateau même au printemps
İki renginide severek kullanıyorum
Sedí - jako vysoký límec, krasne sedne na postavu.