mooie jas van goede materialen...
mooie jas van goede materialen MAAR... Tot twee keer toe is de rits kapot binnen twee maanden gegaan. Dat is dus echt wel een zwak punt. Prima klantenservice van Decathlon. Heb nu toch maar voor een ander model gekozen.
- Prijs-kwaliteitverhouding

