initieel was ik tevreden met d...
initieel was ik tevreden met de aankoop van deze schoenen, maar na 27 maanden stelde ik vast dat de schoenen barsten/scheuren vertonen tussen het leder (bovenkant) en de aanzet met de onderkant schoen (zool), bij regenweer kan ik de schoenen niet meer gebruiken omdat ik (tengevolge van de scheuren) natte voeten krijg, jammer dat ik net buiten de
- Grip
- Waterdichtheid
- Slijtvastheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

