Verdeling voor 277 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
5
Percentage gevuld: 64.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
4
Percentage gevuld: 17.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
3
Percentage gevuld: 4.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
2
Percentage gevuld: 7.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
1
Percentage gevuld: 6.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Parfait

Parfait
  • 5/5 Warmte
enzo, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Bardzo dobre rękawice. Nie tyl...

Bardzo dobre rękawice. Nie tylko na rower. Sprawdziły się również jako dodatkowa warstwa w góry wysokie. Grip w tym przypadku jest dodatkowym atutem.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdicht
  • 5/5 Rekbaar
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding

top

Gant agréable et maintien relativement bien au chaud.
Le plus c'est la possibilité de toucher son téléphone sans les enlever.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdicht
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Christelle, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Buoni guanti

Lasciano una buona sensibilità, proteggendo bene dall’aria e senza causare sudorazione eccessiva ma tengono le mani al caldo.

Non super aderenti ma quello dipende dalla forma delle mani di ognuno.

Il grip é buono, e per questa cifra sono un ottimo affare.
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Waterdicht
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Nicolò, ItaliëGeverifieerde koper6m geleden

Świetne jakościowo ciepłe ręka...

Świetne jakościowo ciepłe rękawiczki
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdicht
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Marcin K, PolenGeverifieerde koper6m geleden

Goede handschoenen, aanrader om een maatje groter te kopen

Het zijn super fijne handschoenen en zoals omschreven.

Wel is het handig om een maatje groter te kopen. Op het moment dat de handschoenen nat zijn (en het waait) kunnen je handen toch koud worden. Door een maatje groter te kopen kun je er nog handschoenen onderaan doen, waardoor je handen wel warm blijven.
  • 3/5 Warmte
  • 5/5 Waterdicht
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Willem, NederlandGeverifieerde koper6m geleden

不错

不错

    防水还没特意试过,防风效果很好

    防水还没特意试过,防风效果很好

      Guantes ciclismo

      Muy calentitos y comodos
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterdicht
      • 5/5 Rekbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Carolina, SpanjeGeverifieerde koper6m geleden

      有点怀疑材质是不是可以在雨天使用。先买来预备着,难得遇到合适...

      有点怀疑材质是不是可以在雨天使用。先买来预备着,难得遇到合适自己大熊掌的尺码,就一双了,立马先拿下。不过不能保暖,不然现在这冷天气就戴上使用。