Parfait
Parfait
- Warmte
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Parfait
Bardzo dobre rękawice. Nie tylko na rower. Sprawdziły się również jako dodatkowa warstwa w góry wysokie. Grip w tym przypadku jest dodatkowym atutem.
Gant agréable et maintien relativement bien au chaud.
Le plus c'est la possibilité de toucher son téléphone sans les enlever.
Lasciano una buona sensibilità, proteggendo bene dall’aria e senza causare sudorazione eccessiva ma tengono le mani al caldo.
Non super aderenti ma quello dipende dalla forma delle mani di ognuno.
Il grip é buono, e per questa cifra sono un ottimo affare.
Świetne jakościowo ciepłe rękawiczki
Het zijn super fijne handschoenen en zoals omschreven.
Wel is het handig om een maatje groter te kopen. Op het moment dat de handschoenen nat zijn (en het waait) kunnen je handen toch koud worden. Door een maatje groter te kopen kun je er nog handschoenen onderaan doen, waardoor je handen wel warm blijven.
不错
防水还没特意试过,防风效果很好
Muy calentitos y comodos
有点怀疑材质是不是可以在雨天使用。先买来预备着,难得遇到合适自己大熊掌的尺码,就一双了,立马先拿下。不过不能保暖,不然现在这冷天气就戴上使用。