No responde a las expectativas...
No responde a las expectativas, por debajo de 10 grados, no funciona
- Warmte
- Waterdicht
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
No responde a las expectativas, por debajo de 10 grados, no funciona
Godne polecenia, dobra cena
Produit conforme à la description. Bonne protection thermique et imperméable dans des conditions fraîches.
They are good for a light rain. The wind protection is really good.
Mio figlio li usa per giocare a rugby. Per ora (le temperature sono scese solo vicino allo zero e non sotto) non ha avuto problemi di freddo alle mani. Dice inoltre di mantenere con i guanti un buon controllo di palla.
Un peu juste pour les températures négatives, sinon fait le taf
Tiennent chaud sans être trop épais
Super produit, même sur des températures plus fraîches ça passe !
Les gants hiver ont pris le relais depuis la baisse des températures.
Prettige handschoenen voor als winter handschoenen net even te warm zijn. Maatvoering volgens Decathlon tabel klopt.