Calidad a buen precio
Usados con mucho frío y las manos perfectas,lo único reseñable que talla un poco justo
- Warmte
- Waterdicht
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Usados con mucho frío y las manos perfectas,lo único reseñable que talla un poco justo
Les gants taille très mal, les doigts sont trop court / plus court que d'autre modèle XL Décathlon, ce n'est pas confortable et réduit la mobilité.
Part temps de pluie, ils sont bien étanche mais ne garde pas au chaud ce qui est problématique avec la vitesse.
Wat een fijne handschoenen. Ik heb relatief warme handen. Dus zou er ook mee in de winder kunnen rijden omdat ze ook goed water en wind dicht zijn.
Idealne na wiosnę
Ogólnie polecam. Są wygodne, dobrze w nich leży kierownica, do +5 fają rade. Sprawdzałem w średnim deszczu nie przemokły. Jedynie mogłyby być trochę tańsze.
Super pour les sorties pluvieuses
Des gants tres pratiques pour la mi-saison. Design un peu simple mais tres efficace dans l'utilisation.
I have very large hands so was pleased to find some in my size. Comfortable and dextrous. Water and wind proof, and yet wolly. I wonder if I will need by bulky winter gloves next winter. But the touch-screen fingers are a big benefit, have used that several times and it works well on my iPhone. Again, shame just 1 colour.
Polecajka