Verdeling voor 5673 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Waterdichte wandeljas voor dames -10°C NH500 beige
5
Percentage gevuld: 84.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Waterdichte wandeljas voor dames -10°C NH500 beige
4
Percentage gevuld: 11.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Waterdichte wandeljas voor dames -10°C NH500 beige
3
Percentage gevuld: 1.8%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Waterdichte wandeljas voor dames -10°C NH500 beige
2
Percentage gevuld: 0.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Waterdichte wandeljas voor dames -10°C NH500 beige
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Excellent at keeping you dry and warm

My fiancée likes it a lot. It is good at keeping her warm and dry.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
Jonny, Verenigd KoninkrijkGeverifieerde koper1m geleden

Muy bueno

Es la segunda que compró, esta vez para un regalo. Muy recomendable y buen diseño
  • 4/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Verstelbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Muy recomendable s

La compré para un viaje con el fin de que funcionase el impermeable y fuese calentita, los 2 puntos los cubre de manera más que suficiente. Diseño bonito y fresco
  • 4/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Verstelbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Çok güzel. Su ve rüzgar almıyo...

Çok güzel. Su ve rüzgar almıyor. Defalarca makinada yıkadım hala super
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Waterdichtheid
  • 4/5 Verstelbaar
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Nurgül , TurkijeGeverifieerde koper1m geleden

    Very useful, reached my expect...

    Very useful, reached my expectations

      La fermeture éclair s'est cass...

      La fermeture éclair s'est cassée au bout d'un an (portée seulement pendant 2 hivers).
      Sinon, bonne veste chaude légère et confortable
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterdichtheid
      • 4/5 Verstelbaar
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design
      Bénédicte, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

      güzel

      güzel
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterdichtheid
      • 5/5 Verstelbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

      Su geçirmezlik

      Hiç şu geçirmiyor muhteşem Bi ürün
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterdichtheid
      • 5/5 Verstelbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design

      Superbă geaca !! În combinație...

      Superbă geaca !! În combinație cu polarul tot de la decathlon este îmbrăcămintea perfectă pentru iernile lungi care au tot fost
        Georgiana TLP, RoemeniëGeverifieerde koper1m geleden