Eşim kullandı, çok memnun soğu...
Eşim kullandı, çok memnun soğuk havalarda hiç üşütmedi hafif ve dayanıklı
- Warmte
- Waterdichtheid
- Verstelbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Eşim kullandı, çok memnun soğuk havalarda hiç üşütmedi hafif ve dayanıklı
Çok güzel sıcacık, fazla yer kaplıyor ve hışırtı sesi hoş değil.
Eşim için aldık memnun. Kullanışlı rahat fiyat performans ürünü.
Kızıma aldım kışın aralıklı olarak giydi zaten rengi çok güzel, çok da memnun kaldı.
Kızıma aldım bütün bir kış aralıklı olarak giydi, kumaşı kaliteli çok güzel bir mont.
hiç su geçmiyor sapasağlam
Giubbotto ottimo, molto bello esteticamente e nonostante il freddo invernale tiene molto bene al caldo.
Utilizzato tutto l'inverno, caldo, ottima tenuta pioggia,comodo
👍
Çok şık ve sıcak tutuyor kayak kombinimi tamamladım