Agréable à porter et bonne qua...
Agréable à porter et bonne qualité.
- Waterdichtheid
- Lichtgewicht
- Zakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Agréable à porter et bonne qualité.
Fajna i lekka
Hij is super, draagt licht en zit fijn. Is inderdaad waterdicht. Ik vond hem alleen voor mijzelf te kort dus mijn dochter heeft er nu veel plezier van. Mis wel een zak voor de telefoon.
Muito agradável
J’ai marcher aujourd’hui pendant presque 4heures avec et j’étais à peine humide en rentrant chez moi. Très satisfaite.
Usato già due volte in montagna durante la primavera e ripara molto bene dal vento
Veste seyante légère et imperméable
Très agréable à porter
Bun
Skvělá lehká bunda, neprofoukne a nepromočí se při dešti.