Top
Super veste. Chaude. Mi longue. Agréable a porter.
- Warmte
- Waterdichtheid
- Verstelbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super veste. Chaude. Mi longue. Agréable a porter.
Compré este abrigo para mi hija y estamos muy contentos con la compra. Es impermeable, abriga bastante en climas fríos y resulta cómodo para usar en la montaña o en la nieve. El diseño es bonito y funcional, justo lo que buscábamos. Buena calidad.
Veste de très bonne qualité. Elle est bien chaude. Son design et sa couleur sont superbes.
Coupe vent bien chaud
Bella ,ma soprattutto comoda e calda
bon produit rapport qualité prix
Rien a en redire
Longueur parfaite couvrant le bas des reins, douillette
Super chaud agréable et beau ceintré. Top