Bonne veste chaude. Les manche...
Bonne veste chaude. Les manches sont toutefois un peu serré, ce qui peut poser problème avec des gros pulls
- Warmte
- Waterdichtheid
- Look / Design
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Verstelbaar
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bonne veste chaude. Les manches sont toutefois un peu serré, ce qui peut poser problème avec des gros pulls
Best for winter and tracking
Super Kurtka, ciepła, wygodna i odporna na deszcz.
Quality is good
colletto un pò alto
Tşkler
Bence pahallı ürünlerden daha kullanışlı sağlam ve şık boşunu başka markalara yüksek paralar vermişiz üç rengi ni de aldım bir mont parasına
Sıcak tutuyor hafif ve şık
Merci Decathlon
Excelente calidad