Tres bonne qualité
Tres bonne qualité
- Warmte
- Waterdichtheid
- Verstelbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Tres bonne qualité
Polecam kurtkę na różne warunki atmosferyczne, spełnia swoją rolę do -10 , polecam
177cm 70kg Large beden gayet rahat oldu 3 adet fermuarli cebi ayrica 1 adet cebe sahip ,kapşon ve bel ayari yapilabiliyor dolgusu sayesinde -10dereceye kadar sicak tutma vaadi var ,yagmur performansıni gorecegiz
Je l'ai acheté car il y avait une promotion intéressante dessus. Elle me convient parfaitement.
Veste au top, je n’ai pas encore pu la tester en condition réelle de froid. Mais protège bien sous la pluie.
Güzel ve kullanışlı
kıs mevsiminde erzurumda denedim gayet memnun kaldım
Fiyat ve performans acısından çok iyi bir urun. Urun açıklaması ile urun kalite örtüşüyor.
Ok
Waste of money