Zéér gerieflijke en aangename jas
Was al lang op zoek naar zo'n jas! Wind en waterdicht.. niet te warm ..groot genoeg om nog een dikke trui of fleece eronder te kunnen dragen! Veel zakken EN een kleine binnenzak! Heb hem nog maar 3x aangehad en vind hem de leukste jas ever!!! Ook de kleur is zéér leuk.. wat ik mis is dat er geen reflecterende strepen erin verwerkt zijn..
- Waterdichtheid
- Zakken
- Anatomisch ontwerp
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

