Goede, waterdichte, warme jas ...
Goede, waterdichte, warme jas zou ik bijna gezegd hebben, maar helaas is hij na nog geen 2 maand voor de vuilbak. Het enige zwakke element is de rits. Deze is nu al kapot. De stof van de jas komt steeds tussen de rits te zitten en na voor de zoveelste keer de rits te proberen los te krijgen heeft ze het deze keer helaas begeven :-(
- Warmte
- Waterdichtheid
- Verstelbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

