Spokojenost
Splnilo očekávání.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Splnilo očekávání.
Vraiment pas top quand ya des vagues on les perd et le scratch ce détériore
Ok
Ok
Chaussures pratiques mais un peu étroites (je me permets la remarque car mes enfants ont vraiment des pieds fins, du coup qu'elles soient si étroites m'a perturbée).
Buone sopra tutto perche i sasi e la sabia non entrano con facilita, facile di asciugarsi lasciandoli al sole, sono una dona e mi stanno anche bene.
Kızım için aldım denizde yüzerken yaşlar ayağına batmasın diye bayıldı teşekkür ederiz