Verdeling voor 2164 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Waterschoenen met klittenband voor kinderen Aquashoes 120 zwart
5
Percentage gevuld: 80.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Waterschoenen met klittenband voor kinderen Aquashoes 120 zwart
4
Percentage gevuld: 12.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Waterschoenen met klittenband voor kinderen Aquashoes 120 zwart
3
Percentage gevuld: 3.8%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Waterschoenen met klittenband voor kinderen Aquashoes 120 zwart
2
Percentage gevuld: 1.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Waterschoenen met klittenband voor kinderen Aquashoes 120 zwart
1
Percentage gevuld: 1.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Spokojenost

Splnilo očekávání.
    Ivana, TsjechiëGeverifieerde koper8m geleden

      Vraiment pas top quand ya des ...

      Vraiment pas top quand ya des vagues on les perd et le scratch ce détériore
      • 5/5 Grip
      • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
      • 5/5 Pascomfort
      • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Alexia, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

      Antwoord van de verkoper

      Bonjour Alexia,

      Merci pour votre avis sur les aquashoes 120 Junior. Je suis désolée que celles-ci ne vous apportent pas entière satisfaction.

      Je prend note de votre retour sur le scrath pour améliorer le modèle.

      N'hésitez pas à revenir vers votre magasin afin de trouver la…

      Ok

      Ok
      • 5/5 Grip
      • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
      • 4/5 Pascomfort
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design

      Ok

      Ok
      • 5/5 Grip
      • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
      • 4/5 Pascomfort
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design

      Pratique mais un peu étroites

      Chaussures pratiques mais un peu étroites (je me permets la remarque car mes enfants ont vraiment des pieds fins, du coup qu'elles soient si étroites m'a perturbée).
      • 5/5 Grip
      • 3/5 Gemakkelijk aan en uit
      • 3/5 Pascomfort
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Aurélie, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

      Buone sopra tutto perche i sas...

      Buone sopra tutto perche i sasi e la sabia non entrano con facilita, facile di asciugarsi lasciandoli al sole, sono una dona e mi stanno anche bene.
      • 4/5 Grip
      • 4/5 Gemakkelijk aan en uit
      • 4/5 Pascomfort
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design

          Harika ürün

          Kızım için aldım denizde yüzerken yaşlar ayağına batmasın diye bayıldı teşekkür ederiz
          • 5/5 Look / Design
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Pascomfort
          • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
          • 5/5 Grip