Güzel
Eşime aldım 41 giymesine rağmen iyiki 41/42 almışım. tek kusuru biraz fazla ayağı kavradigi için tarakli ayaklara çok zor giyiliyor zayıf ayakta muhteşem olacağına hiç şüphem yok.
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Eşime aldım 41 giymesine rağmen iyiki 41/42 almışım. tek kusuru biraz fazla ayağı kavradigi için tarakli ayaklara çok zor giyiliyor zayıf ayakta muhteşem olacağına hiç şüphem yok.
Au top Agréable à porter. Taille bien. Pratique
Sem comentários
Facile à enfiler, bon maintien dans l'eau, pas d'irritation lors du port prolongé
Parfaites pour lac ou mer
Buone
J’aurais aimé un peut plus grand, ils sont serrées
Bon priduit
Solidna robota i może nawet podjechać nawet w nich rowerem gdy ma sié blisko zbiornik wodny
Çok güzel kullanışlı. Tatilde çok rahat ettim,içine kum taş girmiyor, sudan çıkınca içindeki suyu tamamen boşaltıyor.