bom
bom
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
bom
super confortáveis
Très belle couleur tien parfaitement pendant la baignade j'adore
Parfait
Justo lo que buscábamos, cómodas, ligeras y fáciles a la hora de vestirse una niña.
Buciki bardzo solidne ale moim zdaniem duże. Córka nosi buty w rozmiarze 30 a tutaj 30/31 i spadają jej ze stopy. Bedą dopiero na kolejny sezon
morbide e leggere. ottimo prodotto
leggere e resistenti
Escarpines para verano perfecto para niños. Utilizados para vela ligera, cumplen perfectamente las expectativas. Llevamos 3 temporadas comprándolos.
Très confortables et facile à enfiler par mon fils de 5ans