Au bout de 4 jours d’utilisati...
Au bout de 4 jours d’utilisation peu intensive la semelle se décolle déjà au niveau de la pointe 👎
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Au bout de 4 jours d’utilisation peu intensive la semelle se décolle déjà au niveau de la pointe 👎
Könnyű viselet,gyorsan szárad.
Odlični
muy chulas
Parfait tiens bien aux pieds
Très bien pour le longe côte.
Fijne waterschoenen
Bom
excellent chois , bien conçue et très confortable
très bonne chaussures