Verdeling voor 290 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
5
Percentage gevuld: 66.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
4
Percentage gevuld: 21.4%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
3
Percentage gevuld: 7.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
2
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
1
Percentage gevuld: 2.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

gusto da migliorare

gusto da migliorare
    Rosario , ItaliëGeverifieerde koper8m geleden

    Buenas relación calidad/precio

    Buenas relación calidad precio aunque cuando queda poco producto es complicado de sacar.
    • 4/5 Spieropbouw en -behoud
    • 4/5 Eiwitgehalte
    • 3/5 Smaak
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Look / Design

    Mejor relación calidad precio

    Hago musculación como afición, y he probado tanto el Whey Isolate como este Whey Protein de Decathlon y creo que este tiene mejor relación calidad precio.
    • 5/5 Spieropbouw en -behoud
    • 4/5 Eiwitgehalte
    • 4/5 Smaak
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design

    Mauvais gout

    J’ai voulu tester cette whey à la place de l’isolat pour faire des économies mais quelle erreur. Je trouve le gout horrible et le magasin refuse de faire un échange.
    • 4/5 Spieropbouw en -behoud
    • 4/5 Eiwitgehalte
    • 1/5 Smaak
    • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 2/5 Look / Design
    Florian, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour Florian,

    Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous.

    Je suis sincèrement désolé de lire que le goût de notre WHEY CHOCOLAT ne vous a pas convenu. La perception des saveurs est très personnelle et je comprends tout à fait votre…

    Ottimo prodotto!

    Ottimo prodotto e anche gustoso!
    • 5/5 Spieropbouw en -behoud
    • 5/5 Eiwitgehalte
    • 5/5 Smaak
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Davide, ItaliëGeverifieerde koper9m geleden

    Très bon produit

    La whey est bien avec un bon rapport qualité-prix.
    Facile à mélanger.

    On manque de choix dans les parfums proposés pour les packs de 1,5 kg.
    • 4/5 Eiwitgehalte
    • 3/5 Smaak
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    • 5/5 Spieropbouw en -behoud
    Valentin, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

    Buen precio y calidad

    Tiene un sabor muy leve pero cumple su función por un precio accesible
    • 5/5 Eiwitgehalte
    • 3/5 Smaak
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Alfredo, SpanjeGeverifieerde koper9m geleden

    Muito bom

    Muito bom
    • 2/5 Spieropbouw en -behoud
    • 3/5 Eiwitgehalte
    • 5/5 Smaak
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Carlos, PortugalGeverifieerde koper9m geleden

    Le meilleur rapport qualité pr...

    Le meilleur rapport qualité prix du marché et un goût chocolaté plus que correct
    • 5/5 Spieropbouw en -behoud
    • 5/5 Eiwitgehalte
    • 4/5 Smaak
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Pierre, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

    Bon rapport qualité prix mais ...

    Bon rapport qualité prix mais goût pas très prononcé (chocolat)
    • 5/5 Spieropbouw en -behoud
    • 5/5 Eiwitgehalte
    • 3/5 Smaak
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Jordan, BelgiëGeverifieerde koper10m geleden