Bon choix en général
Bon choix en général
- Eiwitgehalte
- Smaak
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Spieropbouw en -behoud
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bon choix en général
J'ai voulu tester ce produit surtout par rapport à son prix, mais je n'ai pas aimé le goût malheureusement.
TB
C'est pas souvent de la whey sans edulcorant. Gout choco agréable !
Très bonne protéines rien n'a dire !!
Ottime proteine,le uso per la colazione e posso dire che sono davvero digeribili!consigliatissime!!!!
Ottimo rapporto qualità prezzo rispetto ai conpetitor
Il a vraiment le goût du chocolat et Mélanger avec du lait c'est incroyable
Prodotto ottimo e conveniente. Sapore naturale.e gradevole. Ottimo apporto proteico per allenamento quotidiano. Li uso spesso e prendo sempre quelli al cioccolato con bevanda alla soia bio per consistenza migliore rispetto all'acqua. Consigliatissimo.
j en ai racheté bon goût je continue avec ce produit faisant bcp de musculation.